Ako sa nám podarilo tento dom predať za 13 dní s cenovým navýšením 7.200 EUR oproti pôvodnej cene

Máte rodinný dom a rozhodujete sa, či ho budete predávať samostatne, alebo si nájdete kvalitného realitného makléra, ktorý vám nájde niekoľko záujemcov?

Stále si hovoríte: „Ja nechcem platiť províziu maklérovi, dokážem si to predať aj sám!

Mám tu pre vás reálny príklad predaja rodinného dom v Plavých Vozokanoch, ktorý sa nám podarilo predať za 13 dní s cenovým navýšením 7 200 EUR.

Ukážem vám, čo sme konkrétne urobili a prezradím vám aj to, čo týmto predajom cez realitného makléra získali PREDÁVAJÚCI!!!

Tak poďme na to. 🙂

Ako vždy mi zvonil telefón a z telefónu sa ozval známy hlas. Bol to hlas jednej dobrej klientky, ktorá si spolu s manželom prostredníctvom mňa kúpila svoje nové bývanie .

Obaja boli s mojou prácou spokojní, a tak ma oslovili, aby som im pomohol predať ich dom neďaleko Levíc.

A tak sme si dohodli stretnutie.

Veľkou výhodou tohto domu bolo to, že zatiaľ nebol nikde inzerovaný, nemala ho žiadna iná realitná kancelária a nebol ešte ponúkaný ani samotnými majiteľmi.

Čo nám dávalo veľmi dobré základy, pretože rodinný dom ešte nebol „okukaný“ na internete a nestratil zbytočne hodnotu odfláknutou prezentáciou.

Aká stratégia nám pomohla pri predaji tohto rodinného domu?

1.Ako vždy na začiatku každého predaja sa s predávajúcimi porozprávam a vypočujem si ich predstavy o predaji. Akú požadujú cenu, ako rýchlo chcú nehnuteľnosť predať a ďalšie množstvo otázok, aby som vedel čo najlepšie nastaviť predaj celej nehnuteľnosti.

2. Vždy je veľmi dôležité, ako sa nastaví predajná cena nehnuteľnosti. Čo to presne znamená? Pri cenotvorbe tvorí asi 70% celkovej ceny lokalita. Z toho vyplýva, že je to ten najdôležitejší ukazovateľ.

Netreba zabudnúť, že dôležitými faktormi pri nastavovaní ceny sú aj rozloha, počet izieb, vybavenie nehnuteľnosti, technológie, vek stavby a samozrejme aj občianska vybavenosť.

Pri nastavení ceny tohto rodinného domu sme presne všetky tieto faktory zobrali do úvahy.

3. Keď sme už mali nastavenú cenu, na rad prišla prezentácia domu. A tu nastáva zlomový bod. Ak prezentáciu odfláknete a nepripravíte sa na ňu dostatočne dobre, môže vás táto chyba stáť niekoľko tisíc euro.

Pozrite sa, ako sme pripravili prezentáciu tohto krásneho rodinného domu.

Homestagerka Veronika sa postarala o skrášlenie interiéru a navodenie tej najlepšej atmosféry. Zvyčajne upravuje aj exteriér, ale v tomto prípade sme nemuseli, lebo o záhradu a okolie nehnuteľnosti sa majiteľ ukážkovo staral. Veď sami sa môžete presvedčiť na fotkách nižšie. 🙂

Spravili sme profesionálne fotky, ktoré boli čerešničkou na torte celej prezentácie nehnuteľnosti.

Samozrejme sme museli vytvoriť predajný text, ktorý chytil kupujúcich za srdce.

4. Nakoniec nám už zostala dôležitá úloha, a to aby sa každý dozvedel
o predaji tohto krásne domu. A práve na to slúži premyslená REKLAMNÁ KAMPAŇ.

Prirodzenou súčasťou mojej práce je, že nehnuteľnosti uverejňujem na najnavštevovanejších realitných portáloch, ale reklamnú kampaň tvorím aj na sociálnych sieťach, kde sa dá veľmi jednoducho prilákať niekoľko stoviek potenciálnych kupujúcich.

Pozrite sa ako vyzeral náš inzerát na Facebooku:

A navyše, čo je úplná jednotka v reklamnej kampani, je samostatná stránka venovaná iba jednej nehnuteľnosti, ktorú si môžete pozrieť tu. ˃˃˃

Aké výsledky nám takáto stratégia priniesla pri predaji tohto rodinného domu?

Štatistiky a čísla nikdy neklamú, a preto sa poďme spoločne na ne pozrieť.

Aj pomocou spomínaných nástrojov sa nám podarilo osloviť za 13 dní vyše 395 ľudí, z ktorých sa vykonalo niekoľko obhliadok. Práve z týchto obhliadok vzišli 3 záujemcovia, ktorí vážne uvažovali o kúpe tohto rodinného domu.

Obhliadky sa uskutočnili v rýchlom slede za sebou, a to bolo rozhodujúce.

Na obhliadku prišli záujemcovia z okolia Nitry, ktorí hľadali pre seba lepšiu nehnuteľnosť, ako tú, v ktorej už bývali. Mali hotovosť a aj vážny záujem, ale za dom ponúkli sumu, ktorá nebola zaujímavá.

Ďalší záujemca bol mladý pán, ktorý nehnuteľnosť dobre poznal lebo pochádzal z dediny. Tento záujemca ponúkol cenu o 3 000€ vyššiu, ako majitelia pôvodne žiadali.

Nakoniec o nehnuteľnosť prejavil veľký záujem mladý pár, ktorý za tento krásny rodinný dom ponúkol najvyššiu sumu.

Predávajúci napokon prikývli na ponuku mladého páru a boli veľmi prekvapení, že sa ich dom predal za cenu o 7 200€ vyššiu ako si sami predstavovali.

Takýto super výsledok nám priniesla stratégia, ktorú volíme pri každom predaji nehnuteľnosti. Všetko máme premyslené od prvého stretnutia až po všetky obhliadky a najlepšie na tom celom je, že to všetko krásne funguje.

Inak to nebolo ani v prípade tohto krásneho rodinného domu. Samotná príprava na predaj rodinného domu nám zabrala približne týždeň. Jeho súčasťou bolo správne zvolenie stratégie, homestaging, propagácia a najdôležitejšia – cenotvorba.

Za 13 dní sme zaznamenali niekoľko obhliadok, z ktorých sa 3 ukázali ako kľúčové. A tak sme tento dom predali s cenovým navýšením 7 200 EUR oproti pôvodnej cene.

Znie to fantasticky nemyslíte?

Chceli by ste, aby som pomohol aj vám s predajom vašej nehnuteľnosti?

SOM REALITNÝ MAKLÉR a volám sa MAREK KUSÝ. Pomáham majiteľom PREDÁVAŤ NEHNUTEĽNOSTI tak, aby ich dokázali predať za VIAC PEŇAZÍ a RÝCHLEJŠIE, ako by sa im to podarilo bez REALITNÉHO MAKLÉRA.

Pri predaji nehnuteľnosti preferujem 3 správne kroky. Pomocou týchto 3 správnych krokov som dokázal predať 3 nehnuteľnosti za 48 hodín.

Chcem priniesť mojim klientom službu, na ktorú nie sú zvyknutí a predať ich nehnuteľnosti rýchlejšie a za viac peňazí.

Pevne verím, že mojim klientom poskytujem tú správnu službu, ktorú si nedokážu urobiť oni sami…

Kladiete si otázku, či aj vám viem pomôcť s predajom vašej nehnuteľnosti?

Ja neviem, sám nepoznám odpoveď. Možno áno, možno nie…

Ako to zistíme?

JEDNODUCHO! Zavolajte mi na tel. číslo 0915 055 571 a dohodnime si nezáväzné stretnutie, kde sa iba porozprávame a uvidíme. Ak neradi voláte tak mi pokojne napíšte na marekkusy@mojrealitak.sk, alebo ma kontaktujte iným spôsobom a dohodneme si stretnutie.

Vy mi poviete, kde je problém a ja vám poviem, ako pracujem a spoločne nájdeme riešenie.

Čo vy nato?

Možno pri obojstranných sympatiách a ak budem veriť, že vám viem pomôcť, sa dohodneme na vzájomnej spolupráci.

Ďakujem vám veľmi pekne, že ste sa dočítali až sem. Prajem vám krásny a úspešný deň!

S pozdravom
Marek Kusý
– Realitný maklér

E-book zdarma odhaľuje:

"6 najčastejších chýb, ktoré by ste v žiadnom prípade nemali robiť pri predaji nehnuteľnosti"

  • E-book: 6 najčastejšich chýb, pri predaji nehnuteľnosti