Drsná skúsenosť predávajúcich! Ale, ale, takto sa byt nepredáva!

Každý, kto čokoľvek kupuje, chce pre seba a svoju rodinu
len to najlepšie. Položte si otázku, či by ste Vy niekedy kúpili napríklad auto, ktoré by bolo celé od blata. Vo vnútri auta, by boli na zemi nedojedené zvyšky.

V celom aute by bol cigaretový smrad alebo nepríjemný zápach. Čelné sklo, by bolo tak špinavé, že by ste ani nevideli na cestu. Asi, by ste si to rozmysleli. Niektorí by do toho auta ani nesadli.

A ešte za auto chcú aj nehorázne vysokú cenu!!!

A presne takto to funguje aj pri nehnuteľnostiach. Ak ľudia uvidia na fotkách špinu, preplnený byt, rozmazané fotky, neuprataný dom, určite  si nepredstavia ich vysnívaný domov!

Veľa ľudí preto odrádza sa čo i len prísť pozrieť na nehnuteľnosť kvôli zlej prezentácii na internete.

Tieto chyby sú však  pri predaji nehnuteľností veľmi časté. Ak sa im chcete vyhnúť, stiahnite si tento e-book v hodnote 5€ úplne ZDARMA TU ˃ ˃ ˃

Poviem Vám jeden príbeh, ktorý som zažil s mojimi klientmi.

Jedného dňa mi prišla požiadavka na kúpu 3-izbového bytu. Ukázal som klientom ponuku bytov, ktoré som v tom čase mal. Bohužiaľ ich nič nezaujalo, tak sme sa rozhodli, že si pozrieme na internete ponuku aj iných realitných kancelárií a skúsim aj ja nájsť niečo iné.

A tak som začal hľadať. Nakoniec som našiel vhodný byt a dohodol som si stretnutie s predávajúcimi.

Povedali mi, ako sa zúfalo snažia predať svoj byt. Byt bol pritom krásny, dispozične zmenený a kompletne zrekonštruovaný. Hovorím si: ,,…..to sú presné požiadavky mojich klientov!“

Byt som nefotil, pretože som vedel, že ho predávajú ešte aj iné realitné kancelárie. Predávajúcim som povedal, že ich byt nebudem fotiť, ale rovno ho ukážeme klientom.

Súhlasili.

Kontaktoval som záujemcov a povedal im o aký byt ide. Tí mi oznámili, že ho už videli na webových stránkach iných realitných kancelárií a nepáči sa im.

Bol som prekvapený, ako je to možné. Povedali, že na internete už videli fotky tohto bytu a dodali, že ani netúžia ísť na obhliadku, lebo sa im byt vôbec nepáči. Bol som presvedčený, že je určite len zle nafotený.

Klientom som povedal, nech mi dôverujú a idú so mnou pozrieť na byt.

Súhlasili.

A čo sa nestalo, presne to čo som povedal. Byt bol otrasne nafotený
a popis nehnuteľnosti mal nulovú hodnotu.

Presne to bol pravý dôvod, prečo netúžili ísť na obhliadku.

Napokon sa im byt náramne páčil, boli prekvapení, aký je pekný a nakoniec ho aj kúpili. A do dnes v ňom bývajú a sú šťastní a spokojní.

Tu je príklad, ako si zlou prezentáciou odlákate klientov. Nie nadarmo sa hovorí, že prvý dojem je najdôležitejší.

Pozrite sa, ako má byť nehnuteľnosť správne ponúkaná, aby sa predala rýchlo a draho.>>>

Ak máte nejakú otázku alebo sa chcete podeliť o svoju skúsenosť, tak ju napíšte do komentárov. Taktiež budem rád za každý lajk a zdieľanie.

E-book zdarma odhaľuje:

"6 najčastejších chýb, ktoré by ste v žiadnom prípade nemali robiť pri predaji nehnuteľnosti"

  • E-book: 6 najčastejšich chýb, pri predaji nehnuteľnosti