Ako sme predali rodinný dom za 5 dní bez akejkoľvek zľavy?

Dnes som sa rozhodol vám odhaliť ďalší prípad, ako predať rodinný dom za 5 dní, bez akejkoľvek zľavy.

Nebudem vám hovoriť žiadnu teóriu, ale poviem vám všetko čo sme urobili od začiatku až po koniec predaja.

Na začiatku mi volal pán majiteľ 5 izbového rodinného domu v Leviciach, ktorý dostal na mňa kontakt od môjho spokojného klienta.

Povedal mi, že je rozhodnutý predať svoj rodinný dom v Leviciach.

„V tomto veľkom poschodovom dome bývame už väčšinou len sami a je nám veľký. Roky pribúdajú a už ani mi toľko nevládzeme sa starať o taký veľký dom a ešte väčšiu záhradu. Chceme si postaviť menší bungalov, kde nebudeme mať toľko roboty. Dom nám poslúžili veľmi dobre, ale je čas sa posunúť.“

Takto zneli slová majiteľa, s ktorým som sa rozprával o tom, prečo chce svoju nehnuteľnosť predať. Predaj rodinného domu sa konal v čase sviatku Všetkých svätých.

Dnes už je tento poschodový rodinný dom predaný a bývalý majiteľ už rozmýšľa, ako bude vyzerať jeho nový bungalov. Posunul sa ďalej a nemusel sa vôbec zamýšľať nad tým, ako dlho sa bude trápiť s predajom, pretože my sme sa o všetko postarali a jeho rodinný dom sme predali za 5 dní, bez akejkoľvek zľavy.

Ak predávate svoj rodinný dom, tak si prečítajte návod, akým spôsobom sa tento rodinný dom predával, a hneď môžete všetky úkony použiť pri predaji svojho domu.

Aké 3 kroky nám pomohli nasmerovať predaj tým správnym smerom?

Veľkou výhodou tohto rodinného domu bolo, to že zatiaľ nebol nikde inzerovaný, nemala ho žiadna iná realitná kancelária a nebol ešte ponúkaný ani samotnými majiteľmi, pretože nehnuteľnosť je najsilnejšia v prvých 3 týždňoch. Táto situácia nám dávala veľmi dobré základy, aby sa dom predal s najlepším možným výsledkom.

Moje motto znie: „Každú jednu nehnuteľnosť predávam tak, ako keby  som predával tú svoju.“ Ak sa mám priznať tento rodinný dom chytil za srdce aj mňa. Snažím sa každú nehnuteľnosť predávať čo najzodpovednejšie, ale pre mňa bol, tento predaj niečím výnimočný a veľmi sa som sa tešil na tento predaj.

A tak sme sa pustili do tvrdej práce:

1. V prvom kroku….

….bolo potrebné si určiť, čo je naším cieľom predaja a kým spôsobom sa bude celý predaj nehnuteľnosti uberať.

Zistili sme, aké rodinné domy sú momentálne najviac žiadané, za aké ceny sa predávajú a ako to môžeme využiť v náš prospech. Porovnali sme aj ceny rodinných domov, ktoré sa predávali v minulosti, aby sme sa vedeli dostať k správnej cene.

To znamená, že cenu sme sa snažili nastaviť k hornej hranici trhu.

2. V druhom kroku….

…sme museli kupujúcich presvedčiť, že tento rodinný dom bol hodný peňazí, za ktoré sa predával.

A presne na tento účel slúžia tieto nástroje:

Homestaging
Homestagingom sme chceli dom odlíšiť od všetkých ostatných. V rodinnom dome sme strávili približne 5 a pol hodiny a s pomocou home stagerky sme ho naaranžovali a pripravili tak, aby vyvolal u kupujúcich emóciu, ktorou sa im dom vryje do pamäti.

Profesionálne fotografie
Nezabudnite, že ľudia sa rozhodujú na základe emócii a sú to práve krásne fotografie, ktoré vyvolávajú emócie. Je potrebné vyvolať pozitívnu emóciu a pocit, že sa kupujúci bude tešiť na obhliadku. A keďže sme rodinný dom už perfektne „nastajlovali“, mohli sme urobiť profesionálne fotografie prostredníctvom fotoaparátu.

Video  obhliadka
Aby sme predaj tohto rodinného domu podporili a zvýšili dôveryhodnosť, pripravili sme na jeho ešte lepšiu propagáciu – video obhliadku. Video je veľmi dobrý nástroj, ktorý dokáže zvýšiť štvornásobne záujem oproti fotografii. V čase, keď sa tento rodinný dom predával, nemal žiadny rodinný dom vytvorenú video obhliadku, a to bola naša ďalšia výhoda.

Pútavý text rodinného domu
Textom sme zdôraznili najväčšie výhody rodinného domu a úžitok, ktorý z neho nový kupujúci bude mať.

Aj na obhliadku sa treba pripraviť
Ak sa už niekto rozhodne kúpiť rodinný dom, určite nesiahne hneď po prvej ponuke. Tak to bolo aj v tomto prípade. Na obhliadku nám prišli ľudia, ktorí už videli desiatky rodinných domov a hľadali domy už viac ako pol roka.

Aby sme si poistili, že kúpia práve tento rodinný dom, rozhodli sme sa kupujúcim stále pripomínať. Najmä vtedy, keď prídu domov a budú sa rozprávať o rodinnom dome.

Ako sa niečo takéto dá urobiť?

Jednoducho.

Pri odchode sme im odovzdali takúto brožúrku. Takto si určite tento rodinný dom zapamätali a touto brožúrkou neustále pripomínali.

3. V treťom kroku….

…prišiel čas na to, aby sa celé okolie dozvedelo o predaji tohto krásneho domu. Pretože čím viac ľudí sa o nehnuteľností dozvie, tým bude väčšia šanca, že sa predá rýchlejšie a za viac peňazí.

Pri predaji nehnuteľnosti považujem za samozrejmosť, že sa nehnuteľnosť inzeruje na realitných portáloch. Aj v tomto prípade sme tento dom inzerovali na realitných portáloch a okrem týchto možností sme využili aj platenú reklamu na Facebooku a Youtube. Vďaka týmto dvom sociálnym sieťam dokážeme získať tisíce videní, a tým aj oveľa viac záujemcov.

Takto vyzeral inzerát na facebooku:

Ako prezentácia domu pôsobila na ľudí?

Čo hovorili, ľudia na obhliadkach, aj keď im nehnuteľnosť nevyhovovala a po obhliadke nehnuteľnosť nechceli kúpiť?

„Čo som bola pozrieť vyše 30 nehnuteľností prezentácia tohto domu bola najlepšia.“ – Tak tieto slová pani Horkovej nás veľmi potešili a potvrdili, že ak chcete svoju nehnuteľnosť predať s tým najlepším možným výsledkom, musíte svoju nehnuteľnosť dostatočne pripraviť na predaj
a nesmiete nič podceniť.

Aké výsledky nám táto stratégia priniesla?

Rodinný dom sme začali inzerovať v stredu večer, čo bolo tesne pred sviatkom Všetkých svätých. No i napriek tomu nám aj cez tieto dni telefón neprestajne zvonil. Počas 5 dní sa nám ozvali traja seriózni záujemcovia, a tak sme si všetky tri obhliadky dohodli na jedno nedeľné dopoludnie. Poviem vám, že viac obhliadok sme ani nepotrebovali, pretože ešte v ten deň si rodinný dom našiel svoju novú rodinu.

Za 5 dní propagácie sa nám vďaka prepracovanej a premyslenej reklamnej kampani podarilo denne osloviť 103 ľudí, z čoho boli 3 záujemcovia,
z ktorých sa jeden na mieste hneď rozhodol pre kúpu tohto krásneho domu. Napokon sme dom predali za plnú cenu, a to len za neuveriteľných 5dní!!!

Ako by ste boli vy spokojní s takýmto výsledkom predaja, ak by ste svoj rodinný dom predali za 5 dní a bez akýchkoľvek zliav?

A čo povedal na takýto výsledok majiteľ rodinného domu?

Chcete vedieť, akú stratégiu sme použili pri predaji tohto rodinného domu?

Čo by ste povedali na to, keby som vám prezradil úplne všetko o tejto stratégii, ktorú pri predaji rodinných domov používam? Áno, použili sme ju aj pri predaji tohto rodinného domu.

Ak uvažujete, že budete svoju nehnuteľnosť predávať, tak vám to pomôže nasmerovať váš predaj tou správnou cestou. Alebo ste už svoj predaj odštartovali a nedosahujte očakávané výsledky?

Mám tu pre vás skvelú správu a riešenie!!!

Pod týmto textom si môžete vyžiadať váš PODROBNÝ PLÁN PREDAJA, ktorý vám odhalí, ako svoju nehnuteľnosť predáte rýchlo a za najvyššiu možnú cenu. BEZ ZÁVÄZKOV, BEZ ŠVINDĽOV A ZDARMA – nie je v tom žiadny háčik. 🙂 Alebo mi jednoducho napíšte na marekkusy@mojrealitak.sk a ja vám pomôžem pripraviť tú najlepšiu stratégiu na predaj vašej nehnuteľnosti.

Áno, chcem plán ZDARMA ˃ ˃ ˃ ˃

A nezabudnite.

Niekto u vás v rodine, váš priateľ alebo dobrý známy predáva nehnuteľnosť a chcete mu pomôcť? Pošlite mu tento článok, aby si nehnuteľnosť vedel predať za krátky čas a za najvyššiu možnú sumu. Určite to ocení.

S pozdravom
Realitný maklér – Marek Kusý

E-book zdarma odhaľuje:

"6 najčastejších chýb, ktoré by ste v žiadnom prípade nemali robiť pri predaji nehnuteľnosti"

  • E-book: 6 najčastejšich chýb, pri predaji nehnuteľnosti