Ťahák zdarma v PDF odhaľuje:
ZA KOĽKO MÔŽETE PREDAŤ
VAŠU NEHNUTEĽNOSŤ?
Dnes som sa rozhodol vám odhaliť ďalší prípad, ako predať rodinný dom za 5 dní, bez akejkoľvek zľavy.
Nebudem vám hovoriť žiadnu teóriu, ale poviem vám všetko čo sme urobili od začiatku až po koniec predaja.
Na začiatku mi volal pán majiteľ 5 izbového rodinného domu v Leviciach, ktorý dostal na mňa kontakt od môjho spokojného klienta.
Povedal mi, že je rozhodnutý predať svoj rodinný dom v Leviciach.
„V tomto veľkom poschodovom dome bývame už väčšinou len sami a je nám veľký. Roky pribúdajú a už ani mi toľko nevládzeme sa starať o taký veľký dom a ešte väčšiu záhradu. Chceme si postaviť menší bungalov, kde nebudeme mať toľko roboty. Dom nám poslúžili veľmi dobre, ale je čas sa posunúť.“
Takto zneli slová majiteľa, s ktorým som sa rozprával o tom, prečo chce svoju nehnuteľnosť predať. Predaj rodinného domu sa konal v čase sviatku Všetkých svätých.
…a bývalý majiteľ už rozmýšľa, ako bude vyzerať jeho nový bungalov.
Posunul sa ďalej a nemusel sa vôbec zamýšľať nad tým, ako dlho sa bude trápiť s predajom, pretože my sme sa o všetko postarali a jeho rodinný dom sme predali za 5 dní, bez akejkoľvek zľavy.
Ak predávate nehnuteľnosť, tak si prečítajte tento článok, akým spôsobom sa tento rodinný dom predával, a hneď môžete všetky úkony použiť pri predaji svojho domu alebo ak chcete poradiť s predajom vašej nehnuteľnosti alebo dokonca aby som vám s tým pomohol, tak kliknite sem a vyžiadajte si 15 minútovú telefonickú – bezplatnú a nezáväznú konzultáciu hneď teraz.
Veľkou výhodou tohto rodinného domu bolo, to že zatiaľ nebol nikde inzerovaný, nemala ho žiadna iná realitná kancelária a nebol ešte ponúkaný ani samotnými majiteľmi, pretože nehnuteľnosť je najsilnejšia v prvých 3 týždňoch. Táto situácia nám dávala veľmi dobré základy, aby sa dom predal s najlepším možným výsledkom.
A tak sme sa pustili do tvrdej práce:
….bolo potrebné si určiť, čo je naším cieľom predaja a kým spôsobom sa bude celý predaj nehnuteľnosti uberať.
Zistili sme, aké rodinné domy sú momentálne najviac žiadané, za aké ceny sa predávajú a ako to môžeme využiť v náš prospech. Porovnali sme aj ceny rodinných domov, ktoré sa predávali v minulosti, aby sme sa vedeli dostať k správnej cene.
To znamená, že cenu sme sa snažili nastaviť k hornej hranici trhu.
…sme museli kupujúcich presvedčiť, že tento rodinný dom bol hodný peňazí, za ktoré sa predával.
A presne na tento účel slúžia tieto nástroje:
Homestagingom sme chceli dom odlíšiť od všetkých ostatných. V rodinnom dome sme strávili približne 5 a pol hodiny a s pomocou homestagerky sme ho naaranžovali a pripravili tak, aby vyvolal u kupujúcich emóciu, ktorou sa im dom vryje do pamäti.
Nezabudnite, že ľudia sa rozhodujú na základe emócii a sú to práve krásne fotografie, ktoré vyvolávajú emócie. Je potrebné vyvolať pozitívnu emóciu a pocit, že sa kupujúci bude tešiť na obhliadku. A keďže sme rodinný dom už perfektne „nastajlovali“, mohli sme urobiť profesionálne fotografie prostredníctvom fotoaparátu.
Aby sme predaj tohto rodinného domu podporili a zvýšili dôveryhodnosť, pripravili sme na jeho ešte lepšiu propagáciu – video obhliadku. Video je veľmi dobrý nástroj, ktorý dokáže zvýšiť štvornásobne záujem oproti fotografii. V čase, keď sa tento rodinný dom predával, nemal žiadny rodinný dom vytvorenú video obhliadku, a to bola naša ďalšia výhoda.
Textom sme zdôraznili najväčšie výhody rodinného domu a úžitok, ktorý z neho nový kupujúci bude mať.
Ak sa už niekto rozhodne kúpiť rodinný dom, určite nesiahne hneď po prvej ponuke. Tak to bolo aj v tomto prípade. Na obhliadku nám prišli ľudia, ktorí už videli desiatky rodinných domov a hľadali domy už viac ako pol roka.
Aby sme si poistili, že kúpia práve tento rodinný dom, rozhodli sme sa kupujúcim stále pripomínať. Najmä vtedy, keď prídu domov a budú sa rozprávať o rodinnom dome.
Ako sa niečo takéto dá urobiť?
Jednoducho.
Pri odchode sme im odovzdali takúto brožúrku. Takto si určite tento rodinný dom zapamätali a touto brožúrkou neustále pripomínali.
…prišiel čas na to, aby sa celé okolie dozvedelo o predaji tohto krásneho domu. Pretože čím viac ľudí sa o nehnuteľností dozvie, tým bude väčšia šanca, že sa predá rýchlejšie a za viac peňazí.
Pri predaji nehnuteľnosti považujem za samozrejmosť, že sa nehnuteľnosť inzeruje na realitných portáloch.
Aj v tomto prípade sme tento dom inzerovali na realitných portáloch.
Okrem týchto možností sme využili aj platenú reklamu na Facebooku a Youtube. Vďaka týmto dvom sociálnym sieťam dokážeme získať tisíce videní, a tým aj oveľa viac záujemcov.
Tak tieto slová pani Horkovej nás veľmi potešili a potvrdili, že ak chcete svoju nehnuteľnosť predať s tým najlepším možným výsledkom, musíte svoju nehnuteľnosť dostatočne pripraviť na predaj a nesmiete nič podceniť.
Rodinný dom sme začali inzerovať v stredu večer, čo bolo tesne pred sviatkom Všetkých svätých. No i napriek tomu nám aj cez tieto dni telefón neprestajne zvonil. Počas 5 dní sa nám ozvali traja seriózni záujemcovia, a tak sme si všetky tri obhliadky dohodli na jedno nedeľné dopoludnie.
Poviem vám, že viac obhliadok sme ani nepotrebovali, pretože ešte v ten deň si rodinný dom našiel svoju novú rodinu.
Za 5 dní propagácie sa nám vďaka prepracovanej a premyslenej reklamnej kampani podarilo denne osloviť 103 ľudí, z čoho boli 3 záujemcovia. Jeden z nich sa na mieste hneď rozhodol pre kúpu tohto krásneho domu.
Predávajúci bol nakoniec maximálne spokojný. Veď sa presvedčte na vlastné oči:
Čo by ste povedali na to, keby som vám prezradil úplne všetko o stratégii, ktorú používame pri nehnuteľností?
Áno, použili sme ju aj pri predaji tohto rodinného domu.
Ak uvažujete, že budete nehnuteľnosť predávať, alebo ste už nehnuteľnosť začali predávať a nedosahujete očakávané výsledky a chcete poradiť s predajom vašej nehnuteľnosti alebo dokonca aby som vám s tým pomohol, tak kliknite sem a vyžiadajte si 15 minútovú telefonickú – bezplatnú a nezáväznú konzultáciu hneď teraz.
S pozdravom
Marek Kusý – Realitný maklér
Vedeli ste, že:
Správny realitný maklér vám môže zarobiť EXTRA 20 000 EUR alebo PREDAŤ VÁŠ BYT DO 24h?